2014. január 16., csütörtök

6.Rész-Give It Up!



*2 nappal később*
2 napja nem voltam otthon. Addig anyunál voltam. Kibékültünk. Van egy normális családja. Egy nevelt lánya Meddie és egy nevelt fia Jordan. Mind a ketten jó fejek. Természetesen suliba is voltam. Meddie adott ruhát és Liz mindennap elhozta a könyveim. Ma van a szülinapom és eddig csak anyuék és Tori. Nem tudom, hogy mi üthetett beléjük. Még Liz se köszöntött fel. Apuék se. Kelsyvel kibékültem. Kinyitottam az ajtót és bementem a házba. A cipőmet levettem az előtérbe és ott hagytam a táskámmal együtt. Felmentem az emeletre és bementem a szobámba az itthoni cuccomért és azzal bementem a fürdőbe...
***
Amikor végeztem a hajmosással és a tusolással megtörölköztem, s felvettem a cuccom. A hajam egy törölközőbe csavartam és bementem a szobámba hajat szárítani. Először alaposan megtöröltem utána meg bedugtam a hajszárítóm a konektorba. Pár perc alatt meg is száradt a hajam. Kihúztam a hajszárítót a konektorból. Bementem a fürdőbe hajat vasalni. Belenéztem a tükörbe és elsikítottam magam. Ekkor kivágódott a fürdő szoba ajtó és Nathan-t pillantottam meg egy szál alsóba és kómás tekintettel.
-Mi történt?-motyogta és nekitámaszkodott az ajtó félfának.
-Nem egyértelmű?-mutattam a vöröses-pinkes hajkoronámra.
-Szexy!-mondta röhögést visszafojtva.
-Te voltál!-mutattam rá-Te tetted ezt a hajammal!
-Én soha!-tette fel védekezés képen a kezét. Nekiálltam kergetni végül elesett én meg kicsit megrúgtam a hátát. Magzatpózba össze gömbölyödött.
-Élsz még édes?-idéztem a Mr. és Mrs. Smiths-ből.
-Igen én voltam-nyögdécselte a földön. Mosolyogtam egyet és felmentem a fürdőbe, s kivasaltam a hajam. Egész jól áll még mindig. Kezdem megszokni.
-Give it Up you can me...-dalolásztam amikor bejött Nathan.
-Most hogy így énekled ezt a számot mutatnom kell valamit!-mondta és elkezdett húzni a szobámba. Bekapcsolta a gépet az asztalon és beírta a YouTube-ba hogy Give It Up in L.A.. Na mit ötlött ki. Rákattintott a videóra amin Liz és én énekeljük.
-Tökre hasonlít rátok ez a két csaj!-mondta csodálkozva.
-Várj egy percet!-mondtam és bementem a gardróbba. Felvettem azt a rövid gatyát és a pólót ami akkor volt rajtam meg a fekete magassarkút. Betipegtem Nathan-hoz.
-Nem ismerős?-tettem fel a kérdést. Eltátotta  száját.
-Te és Liz voltatok?!-csodálkozott még mindig. Bólogattam nevetve. Meghajolt.
-Ezt miért kaptuk?-kérdeztem még mindig nevetve.
-Állatiak voltatok!!!-mondta és megragadta a vállam. Csapódott a bejárati ajtó.
-Hahó!-kiabált Liz és villám gyorsasággal futottam le a lépcsőn.-Suliba még barna voltál! Mi történt?
-Nath....-sóhajtottam és Liz elnevette magát.
-Buli van!!!!-jött be a házba kiáltozva Jay és Sam. Mindenki rájuk nézett utána ők is bekapcsolódtak a beszélgetésbe. 
-Cuki a hajad!-jegyezte meg Jay. Ránéztem Nathan-re és feltette a kezeit védekezés képen. 
-Mi történt szerelmesek?-kérdezte Jess aki most lépett be a házba.
-Nem vagyunk szerelmesek!-mondtuk kórusban. Szerintem nem voltam valami meggyőző, de bevették.
-Jó! Meg ne öljetek!!-mondta Jess és megölelt-Boldog 19. szülinapot Ness!
-Köszi legalább te nem felejtetted el-motyogtam. Nathan megfogta a kezem és felhúzott az emeletre. Nem tudtam vele tartani a lépést.
-Nath! Lassíts!!-szóltam rá és azonnal lelassított. Megálltunk a gardrób előtt.
-Vegyél fel valami szépet! Megyünk ünnepelni!!-nyomott egy puszit az arcomra amitől kirázott a hideg. Ez nem egy közönséges puszi volt hanem egy...nem tudom milyen de kirázott tőle a hideg. Benyitottam a helységbe és elkezdtem válogatni a ruháim között. 

A választásom egy kék szoknyára és egy pink topra esett. Kiegészítőként meg egy Minnie Mouse füles hajpánt. Felvettem a kigondolt ruhákat és kerestem egy virágos Vans cipőt. Ezeket felvettem és mentem tovább sminkelni. Végeztem a sminkeléssel a hajamat kiengedtem és kivasaltam utána megcsináltam úgy ahogy szoktam. 

Ezek után kimentem a fürdőből és egyenesen le a lépcsőn. A lépcső tejéről üvöltözést hallottam. Liz és Max között volt a vita, hogy ki menjen a fürdőbe.
-Srácok! Fent végeztem!-mosolyogtam. Mindenki bámult, mint egy idiótát. Csettintettem és mindenki felébredt.
-Végre csönd!-jött ki a konyhából Nathan és a szava elállt. Teljesen fel volt öltözve. Egy egyszerű mintás póló, fekete farmer, egy fehér Converse cipő és egy baseball dzseki. Nagyon szexi volt. Lementem a lépcsőn, mint Juliet a Romeo és Juliába. Ezeket a gondolatokat kivertem a fejemből és bementem a konyhába egy pohár vízért. Azt hiszem megint megesett velem. Belé szerettem. Utálom ezt az érzést! Liz rontott be a konyhába.
-Mi a baj?-kérdezte magyarul és leült mellém.
-Azt hiszem, hogy...megint megesett-hajtottam le a fejem. Átölelte a vállam. 
-Semmi baj...ő is szeret téged!-lépett be a beszélgetésbe Nareesha. 
-Naree! Te honnan tudsz róla?-kérdeztem kiakadva. Hirtelen megijedtem, hogy elmondja neki.
-Látszott rajtad amikor megláttad-mosolygott édesen-Nem mondom el neki. Nyugi!
-Köszi! Naree!!!-mondtam és megöleltem.
-Holnap kapod meg az ajándékokat!-mondta Liz és lepattant a bárszékről.
-Gyertek indulunk!-jött be Nathan. A szívem majd kiugrott a helyéről. Van egy tervem! Ma este elfogom kerülni. Mindent megteszek ez ügyben. Míg ezen gondolkoztam kiértünk a kocsikhoz.
-Ki kivel megy?-tette fel a kérdést Max. Megrántottam a vállam.-Mi a baj csajszi?-ölelte át a vállam Max.
-Semmi!-mondtam mosolyogva.
-Ez műmosoly volt a javából Hugi!-mondta egy kedves ismerős hang. A bátyám. Megfordultam és a nyakába ugrottam.
-Hiányoztál!-mondtam neki magyarul és utat engedtem a könnyeimnek.
-Minden rendben Hugi! Itt vagyok-simogatta a hátam...

***


Amikor beértünk a szórakozó helyre azonnal megéreztem a tömény pia szagot. Undorító. Egy kis eldugott boxba leraktuk a cuccainkat és leültünk.
-Első kör?-kérdezte Jay és Sam. Gondolkoztam és eldöntöttem. Ma kirúgok a hámból.
-Valami rohadt erőset!-mondtam Jay-nek. Liz és Bálint nem hittek a fülüknek. Nem szokásom sokat inni. A többiek is elmondták, hogy mit akarnak. Amikor idehozták lehúztuk és jobban is éreztük magunkat. Legalábbis én ezt vettem észre. Mindenki röhögött.
-Következő kör?-kérdeztem mosolyogva. Mindenki bólintott. Odasétáltam a pulthoz, de egy tekintet mindvégig égette a hátam. Tudom, hogy Nathan tekintete volt. 
-Hello! Még egy kör ütőset és egy Sex on the Beach koktélt!-mondtam a pultos srácnak.
-Látom aztán nem packáztok a haverjaiddal!-jegyezte meg egy szőke srác. Nagyon ismerős.
-Egyszer élünk, de akkor nagyon!-mondtam mosolyogva-Vanessza!-nyújtottam a kezem
-Niall. Niall Horan-mosolygott. Megvan! Ő a One Direction egyik énekese. Nem olyan rosszak.
-Örülök Niall-mosolyogtam.-Mindjárt jövök!
Bólintott és elindultam a piával teli tálcával a boxunk felé. Leraktam és mindenki levette a kért italát. Megfordultam és indultam volna vissza ha Max nem szólít meg.
-Ness, hova mész?-kérdezte érdeklődve Max
-Megismertem egy tök jó fej JÓZAN srácot és vele fogok beszélgetni!-mondtam és elindultam vissza Niall-hez. Leültem egy bárszékre.
-Itt is vagyok!-mondtam és leültem új barátom mellé.

***

Húsz perce beszélgetünk és nem vagyunk részegek. Ez előre lépés. Nem sokkal később Liz jött oda hozzánk.
-Hali!-mosolygott-Liz!-nyújtotta a kezét Niall felé.
-Niall-mosolygott az ír srác.
-Ness! Van karaoke!-mondta lelkesen Liz. Mosolyogtam.
-Give it up?-kérdeztem gonoszan.
-Give it up!-mondta és belecsapott a tenyerembe. Felcsendült Taylor Swift-I know You Were Trouble című száma. Elmondhatatlanul imádom. 
-Niall, jössz táncolni?-kérdezte Liz mosolyogva. Niall bólintott. Elmentünk a táncparkettre és nekiálltunk táncolni. Az egész számot végig tomboltuk. 
-Nem tudod hol lehet jelentkezni karaoke-ra?-kérdeztem mindkettőjüktől. Niall odamutatott a DJ-hez. Megöleltük és elbúcsúztunk tőle. Odamentünk a sráchoz és mondtuk, hogy mit szeretnénk. 
-Van két bátor jelentkezőnk a karaoke-ra!-mondta boldogan a srác. Mindenki felsikított. Niall fütyült és a mi barátaink is. Kibontottam a hajam és levettem a füleket. Odaadtam a srácnak. 
-Csajok! Mit szeretnétek énekelni és kik vagytok?!-tette fel a két kérdést és adott két mikrofont mindkettőnknek egyet-egyet.
-Én Vanessza vagyok ő meg a legjobb barátnőm Liz-mutatkoztam be és mutattam be a legjobb barátnőm.
-És mi a Give It Up!-ot szeretnénk énekelni!-mondta Liz. Beálltunk.
-Úúúú...ez nagyooon tűűűű...-beszélt a srác, de Liz félbeszakította
-Kezd már!-mondta és mindenki felröhögött. Elindult a szám. Liz elkezdte a számot. Onnantól filmszakadás. Tisztára a dalé lettem. Nathan és Max az első sorba tomboltak Niall-el együtt. Mosolyogtunk rájuk...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése