2014. január 21., kedd

7.Rész-Romeo and Juliet

A tegnapi buli szuper volt. Bár csak Sam és én nem voltunk részegek. Max és Liz nagyon egymásra találtak.Khmmm. Nap sugarai beszűrődnek a szobám abalakán. Kinyitottam a szemem. Hirtelen megiedtem, mert nem az én szobámba vagyok. Benéztem a takaró alá és megnyugodtam. Van rajtam ruha. Óvatosan elfordítottam a fejem és egy szuszogó Nareesha-val (???) és Siva-val (???) találtam szembe magam. Óvatosan kibújtam az ágyból és kimentem a helységből. Bementem a szobámba. De a látványtól elsírtam magam. Hangosan becsaptam magam után az ajtót. Lefutottam a lépcsőn és úgy be a konyhába. Leültem a pult mögé és bőgtem. Hallottam, hogy valaki jön. Gyorsan kimentem a hátsó ajtón. Gyönyörű a kert. Volt ott egy hatalmas hinta ágy. Fogtam magam  és beleültem. Nekiálltam hintázni benne és sírni. Megcsörrent a telefonom. Leszartam. Hagytam ahogy van. A bátyámmal nem tudok beszélni, mert a gépen ül és megy haza. Nagyon zavaró volt a csönd. Elfeküdtem és bámultam a felettem elhelyezkedő fa lombjait. Fa akarok lenni. Semmi gondjuk és mindenkinek támaszt adnak. Csapódott a kert ajtó és Nathan jött ki egy szál alsóba.
-Hagyj békén!-mondtam és felálltam. Elindultam a másik irányba.
-Mi a baj?-nézett a szemembe. Megforgattam a szemem.
-Egy kurvával fetrengtél az ÉN ágyamba!-kiabáltam a képébe. Kapatam az alkamon, hogy elbambult és befutottam a házba. Jay a nappaliba tévézett.
-Picúr mi a baj?-állított meg. Könnyes szemmel néztem szemébe
-Nathan-mondtam és felmentem a szobámba. Az ajtót kulcsra zártam. Oda sétáltam az ágyamhoz és lerángattam a "piszkos" ágynemüt. Beledobtam egy "Piszkos" szóval felcimkézett kosárba. Amikor ezzel végeztem elővettem a tiszta Hello Kitty-s ágyneműm. Felhúztam és bevetettem az ágyam. Amint ezzel végeztem mindent a helyére raktam. Felporszívóztam és tiszta is volt a szobám. Elővettem a telefonom és felhívtam egy jó barátot.
**Szia Niall!-kezdem a mondandómba-Tudunk találkozni? Lelkizni kéne!
**Persze! Starbucks egy fél óra múlva?-kérdezte boldogan. Egy vidámabb "Oké"-val le is tudtam. Kimentem a szobámból és a szennyest beraktam a fürdőbe és mentem tovább mentem a gardróbba. Bekapcsoltam a hi-fit és szóljon a zene! Gyorsan találtam egy fekete csőfarmert és egy virágos hastoppot. Ezeket magamra vettem meg a kedvenc 10 centis magassarkúm és indulás. A zenét kikapcsoltam a telómat zsebre vágtam egy kis pénzzel együtt. Lekocogtam a lépcsőn.
-Hello! Elmentem a Starbucksba! Valaki kér valamit a boltból?-kérdeztem és megálltam a nappaliba.
-Asszem' egy barackos muffin!-mosolygott Jay
-Oké! Más valaki?-kérdeztem, de megrázták a fejüket-Amúgy hol van Mr. és Mrs. George meg Mr. és Mrs. Sykes?-kérdeztem mosolyogva
-Maxékat nem láttuk egész nap, Sykesék meg passz!-mondta Tom. Gyors elköszöntem tőlük és indultam a Starbucksba. Felvettem a napszemüvegem és élveztem a napot...
***
Se perc alatt oda értem. Niall az ajtóba várt egy másik sráccal.
-Hali!-integettem és megöleltem Niallt.-Szia Vansessza vagyok!-nyújtottan kezet a számomra még ismeretlen csillagszemű srácnak.
-Liam, Liam Payne-rázta meg a kezem. Mosolyogtam.
-Ugye nem baj ha ő is jött? Mert így legalább nem hiszik hogy járunk-nevetett Niall. Legyintettem és bementünk a kávézóba. Megcsörrent a telefonom. Kivettem a zsebemből. Megnéztem, hogy ki az. Nathan. Kinyomtam és visszaraktam az eredeti helyére.
-Nyugodtan felvehetted volna!-mondta Liam. Szótlanul megráztam a fejem.
-Utálom őt, de mégis szeretem! Miért van ez Liam?-kérdeztem szomorúan. Niall visszaért a kávéval és a muffinnal. A kezébe nyomtam a muffin árát és leültünk.
-Mi a krízis csajszi?-kérdezte mosolyogva Niall.
-Nathant és egy kis kurvát rajtakapam ma reggel a szobámba-mondtam és neki álltam sírni. Megrázták a fejüket.
-Ha látja, hogy össze vagy törve akkor azt veszi ki ebből, hogy belé vagy zúgva-mondta nagy bölcsen Liam. Elnevettem magam.
-Liam! Belé vagyok zúgva-"nyugtattam" meg...
***
Kb. 1 óra múlva mindenki ment útjára. Hazafelé baktattam és gondolkoztam ezen az egész Natham dolgon. Nem jutottam semmire. Hirtelen azon kaptam magam, hogy itthon vagyok. Bementem a házba.
-Megjöttem!-kiáltottam el magam és a nappaliból jöttek a srácok hangjai.-JayBird! Muffin!
-Imádlak!-ölelt meg Jay. Nevetve visszaöleltem. Levettem a cipőm és leülten Liz mellé.
-Mi van köztetek Max-el?-kérdeztem magyarul. Erre Liz csak egy jót nevetett.
-Semmi. Csak egy egyéjszakás kaland volt! Barátság extrákkal!-mosolygott.
-Érettek vagytok mit ne mondjak!-sóhajtottam. Valaki hirtelen bekötötte a szemem.
-Ki vagy?-kérdeztem nevetve.
-A cukros bácsi! Muhahahah!-nevetett Siva. Felállítottak a helyemről. Megfogták a kezem Nareesha-val és felvezettek az emeletre. Hiretelen belöktek a szobámba. Óvatosan levettem a kendőt a szememről. Nathan állt ott és pár ajándékos szatyor. Csak lefagyva álltam a helyemen és néztem magam elé. Nath se tett másképp. Ezt a pillanatot egy elmorzsolt könnycsepp törte meg Nathan szeméből. Átszeltem a közöttünk lévő távolságot és azonnal le is töröltem azt.
-Boldog Szülinapot!-motyogta és átnyújtott egy kis szatyrot. Meg se néztem mi van a szatyorba és megöleltem.
-Köszönöm-szorítottam. Lenézett lábainkra és elnevette magát. Ő zokniba volt én meg mezitláb.
-Naree igazat mondott a szivecskékről-mosolygott.
-Igen...akkor még mindketten mások voltunk-sóhajtottam. Kezei közé fogta asz arcom és eltűrt a fülem mögé egy kósza tincset. Az arca egyre jobban közeledett. Szempillái rebegtek. Ekkor nyitott be Kelsy. Hirtelen szétrebbentünk.
-Nagyon bocsi!-kért elnézést-Csak itt az ajándékod!-mondta és egy kis Victoria's Sceret-es szatyrot rakott le a többi mellé. Mi még ugyan úgy álltunk. Kelsy kiment.
-Bocsánat...É-én nem tudom mi ütött belém!-szabadkozott Nathan ésoda sétált az ablakhoz. Kókadtan lehajtottam a fejem. Oda sétáltam mellé és átöletem a derekát hátulról. -Óriás-mondtam neki nevetve.
-Minnie-válaszolt ő is nevetve. Megfogta a kezem és odahúzott az ágyamhoz. Leült és vele szembe én is.
-Bontogass-mosolygott és az ajándékokra mutatott. Megfogtam egy fekete dobozt. Egy nagy pink masni volt rajta. Levettem a doboz tetét. Egy "Vote for Vodka" feliratú póló volt benne. Jay. Fogadok.
-Jay! Tuti-nevettem. Nath mosolyogva bólogatott. Megfogtam egy pink dobozt. Levettem a tetét. Egy kis kártya volt benne. "Sok Boldog Szülinapot! xSiva és Nareesha :)". Felálltam és magamhoz mértem a ruhát.
-Honnan tudják hányas ruhát hordok? Még én se tudom!-nevettem. Nathan is velem nevetett.
-Amúgy a vörös csak színező! Kijön a hajadból-mosolygott. Megöleltem.
-Azzal mit is érek el?-nevettem. Megrántotta a vállát. A ruhát a székem hátuljára terítettem. Visszaültem Nath mellé és megfogtam egy ugyan olyan fekete dobozt, mint amilyenbe a ruha volt csak ez kisebb es kicsit egy magasabb. Levettem a tetét. Egy Prada"-s boríték táska volt benne meg egy Nareesha által tervezett magssarkú. Nagyon örültem neki. A doboz tetébe volt ragaztva egy kis cetli. "Még mindig mi! xNaree". Félre raktam az ajándékot. Megfogtam egy Micimackós papírba becsomagolt dobozt. Liz. Kibontottam és egy Gru-s Converse volt a dobozba. Nath elvette a fél párját és a lábához mérte. Ezt elkezdtem felvenni videóra.
-Ez nem jó a lábamra-rázta a fejét. Itt vége is lett a videónak. Belenéztem a 6 Victoria's Sceret-es szatyorba. Mindedjikbe fehérnemű.
-Kitől jött?-néztem kíváncsian Nathanra.
-Anyudtól kivéve ez-mutatott a legkisebbre-Ez Tomtól és Kelsytől.
Megnéztem és egy Victoria's Sceret-es teló tok. Azonnal fel is pattintottam a telefonra. Natham a kezembe adott 3 dobozt.
-Most az enyémet!-mondta kisfiúsan ami olyan jól állt neki.
Kinyitottam a legkisebbet. 2 telfon tok volt benne. A szörny egyetem szereplői. Belenyúltam Nathan zsebébe és levettem a telefonja tokját és rápattintottam az egyiket. Az enyémről levettem az új tokot és ráraktam a még újjabbat. Nathan mosolyogva nézte cselekedetem. Miután ezt véghez vittem vissza raktam a telefonját a zsebébe. Nevetett és egy puszit nyomott a homlokomra. Kibontottam a 2. dobozt. 3 Taylor Swift parfüm volt benne! Nathan nyakába ugrottam és megöleltem.
-Köszönöm, köszönöm, köszönöm, köszönöm, köszönöm!-mondtam neki boldogan.
-Szívesen-nevetett. Megfogtam a parfümöket és odaraktam a smik türkömhöz. Visszamentem 3s kibontottam a 3. dobozt amibe egy csomó hastop volt. Megpuszilgattam Nathant.
-Örülsz?-nevetett és az ölébe ültetett.
-Nagyon!!!-mondtam boldogan. A kezembe adott 1 kis szatyrot és 1 dobozt. Kiettem a szatyorból a pink sapkát. "Bad hair day" ez volt a sapkára írva. Haha. Max.
-Max?-kérdeztem nevetve. Nath nevetve bólogatott. Levettem a doboz tetét és egy virágos bakancs volt benne.
-Ennyi pénzt rám költöttetek?-kérdeztem elérzékenyülve.
-Nem az a fontos, hogy mennyit hanem a szándék-mondta Nath. Felálltam az öléből. Letöröltem a könnyeim. Csapódott az ajtó. Pár perccel később Jess futott a szobámba.
-Boldog Szülit Hugi!-ölelt meg és átadott egy kis dobozt amibe 3 Taylor Swift koncert jegy volt
-Imádlak!!!!-öleltem meg szorosan Jess-t.
-Én is Hugi-nevetett. Elengedtem.
-Ness! Elmegyünk a srácok koncertjére?-kérdezte Liz aki az ajtóba állt.
-Persze!!-mondtam.-Köszi a cipőt! Imádom!
-Tudtam, hogy imádni fogod!-nevetett
-Készüljetek! 20 perc és indulunk-mondta Max. Mindenki szétoszlott. Megfogtam az új pólóm amit Jaytöl kaptam. Meg az új Conversem. A gatya maradhat. Felhúztam egy zoknit. A délelőtti fölsőm lehúztam magamról és bedobtam a szennyesbe. Kimentem és mentem a fürdőbe. Megmostam a hajam és tádá! Kijött a szinező! Megszárítottam az inmáron barna hajam és felvettem az új pólóm. A hajamat hagytam úgy ahogy van. Kimentem a fürdőből és be a szobámba. Felvettem a cipőm és befújtam magam az új parfümömmel. Bementem a gardróbba és kerestem egy kabátot ami ehhez jó lenne, de nem találtam. HELP! Kimentem és le földszkeintre. Siva kész is volt. Senki más csak ő meg én.
-Így akarsz jönni?-kérdezte csodálkozva.
-Asszem' nincs semmi olyan kabátom ami ehhez jó lenne-nevettem fel kínosan. Csöngettek. Oda sétáltam az ajtóhoz és kinyitottam. Egy hibátlan külsejű lány állt ott.
-Segíthetek?-kérdeztem kedvesen.
-Nath itthon van?!-rikácsolt. Nath pont akkor jött le a lépcsőn. A csaj félre lökött és Nathan karjaiba vetette magát. Kérdőn néztem rá. Eltátogott egy bocsit. Ezt megelégeltem. Odamentem hozzájuk. Elválasztottam őket.
-Nathan 1 legalább elmondhattad volna 2 ez neked semmit se jelent?-mutattam a kezén a szívre. Szólásra nyitotta a száját de feltartottam a kezem és bementem a konyhába. Jay jött be. Mindig ő talál meg ilyenkor?
-Jó póló-kacsintott. Erőltettem egy mosolyt.-Mi a baj?
-Miss Prefecta és Nathan!-mondtam idgesen. Megcsörrent a telefonom és azonnal felvettem
**Igen-szóltam a készülékbe
**Szia Ness! Liv vagyok! Lenne kedved a Rómeó és Júliába játszani Juliet-et?-kérdezte a színjátszó kör vezetője-Modern változat!
**Persze!-mondtam lelkesen. Pár perc alatt meg is beszéltük a részleteket. Hétfő ruha próba. Keddtől 2 hétig próba oszt premier! Boldogan ugrottam le a pultról. Még Nathanék se érdekelnek!
-Játszani fogok a Romeo és Juliet- be! Én leszek Juliet!-lelkesedtem. Mindenki megdícsért kivéve Nath és a csaja.
-Ki lesz Romeo?-kérdezte izgatottan Jess.
-Tudod ki Andy Joens öccse?-kérdeztem izgatottan. Jess lelkesen bólogatott-Az öccse Mark!!!
-Irtó szexy a srác!-szállt be a beszélegtésbe Liz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése